Inschrijven knutselochtend en/of kinderzeskamp

Knutselochtend:

De knutselochtend begint om 10:00 uur in de tent. U kunt uw kind(eren) iets voor 10:00 uur afleveren in de tent en zich melden bij een van de assisterende moeders. U kunt ook zelf bij de knutselochtend blijven als u dat wilt. Voor drinken en wat te eten wordt voor de kinderen gezorgd. De activiteit is voornamelijk binnen in de tent. U kunt uw kind om 12:00 uur weer ophalen.

Kinderzeskamp:

Graag uw kind(eren) uiterlijk om 13:45 op het terrein aanwezig zodat we om 14:00 kunnen starten. De kinderzeskamp vindt plaats buiten de tent op het grasveld. Elk kind is vooraf in een team ingedeeld en elk team heeft een sportieve teamleider. Binnen in de tent heeft elk team een eigen tafel. Daar kunt u meegebrachte spullen neerzetten. De Oranjevereniging zorgt voor wat drinken en eten aan het eind van de dag. Het eten zal of kibbeling of friet zijn. Voor tussendoor kunt u uw kind ook wat drinken meegeven en een koekje o.i.d. Omdat we het weer niet kunnen voorspellen wordt u aangeraden om een extra set kleding en schoeisel mee te geven aan uw kind inclusief minimaal twee handdoeken. De spellen op het veld kunnen water bevatten zoals een stormbaan of een sjoelbak opblaaskussen. De kinderzeskamp is rond 17:00 afgelopen.

Vergeet niet om uw kind vooraf in te smeren met zonnebrand factor 50. Geef ook zonnebrand mee in de tas zodat de teamleiders tussendoor kunnen smeren.

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.